Mladší žáci hráli v Náchodě

Aneta Lešanská – Po, 28/11/2011 – 17:11

V neděli 27.11.2011 se tým našich Mlžů vydal sbírat další korfbalové zkušenosti do pohraničního Náchoda. I když body nepřivezl, neměl k tomu daleko. Více v článku!

Ráno jsme se sešli a na cestu vydali v počtu jedenácti dětí (Káťa Veselá, Terka Vrbová, Eliška Horká a Kačka Foretová, Vojta, Kuba, Pepa, Tom, Johny, Honza a Ondra) a jedné trenérky. Děti hned při nástupu do vlaku dostaly každé svoje číslo, které mi usnadnilo počítání a dětem přineslo trochu zábavy do nudného cestování. Tři a půl hodiny a pět přestupů nemůže bavit nikoho. Cestu jsme naštěstí zvládli bez úhony a mohli jsme se těšit na prvního, a hned toho nejsilnějšího, soupeře - Kutnou Horu.

Prostějov - Kutná Hora 4:3 (2:2)
Do prvního zápasu jsme vlétli jako uragán. Co se dělo na hřišti jde jen těžko popsat. Obrana byla velmi těsná, koncentrovaná, a to nejen na obranné polovině, ale i na útočné, při výjezdu kutnohorských z obranné poloviny. Bylo úžasné sledovat, jak jsou o hlavu větší děti bezradné a nedokáží odehrát míč díky těsné a celoplošné obraně našich svěřenců. A kolik jsme si dokázali vytvořit šancí po parádní akci v útoku! Jen kvůli nízké úspěšnosti v zakončování jsme zápas prohráli. Do teď možná někteří svědci zápasu kroutí hlavou nad výkonem prostějováků, který předvedli. Pokřik "prostějáci to jsou draci" letos poprvé seděl. Děti plnily na sto procent pokyny trenérky, které několikrát nezbylo nic jiného než pochvalně zatleskat. Tento zápas ukázal, že máme na čem stavět a výkony dětí jdou rychle nahoru.

Brno - Prostějov 5:3 (3:2)
Ještě první poločas dokázaly děti se starším a zkušenějším týmem z Brna držet krok. Zejména minimálně pět bráněných, které dal Vojta nejzkušenějšímu hráči na hřišti, stojí za zmínění. Po poločase děti polevily v koncentraci a začaly hrát každý "to svoje". Nedokázaly plnit pokyny trenérky, a když začaly kazit jednu přihrávku za druhou, bylo rozhodnuto. Svou nerozvážností a zbrklostí zápas prohrály.

Náchod - Prostějov 6:0 (2:0)
Co se dělo poslední zápas raději nebudu komentovat. Výsledek mluví za vše:(.

Závěrem pár slov trenéra:
Rádi bychom příště navázali na výkon z prvního a poloviny druhého zápasu, který byl opravdu obdivuhodný i pro nezaujatého diváka. Víme na čem na tréninku zapracovat, a pokud se všichni budou snažit, příště soupeře potrápíme zase.

i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i i